Subject: Toetuste taotlemine varjumiskohtade rajamiseks ning kohandamiseks.
From: Varjumiskohad OÜ <[email-masked]>
To: Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 09:59:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

                                         Tere!

 Oleme varjumiskohtade ja varjendite ehitamise ning sisustamisega tegelev 
ettevõte.
Hetkel on varjumiskohtade rajamine ooteseisundis peale ebaselge 
seadusandluse ka riigipoolsete toetuste taotlemises.
Avalik teave ei võimalda tavakodanikul toetuste saamisest aru saada.
 Leiame, et varjumiskohtade rajamiseks vajalike toetuste vormistamine peaks 
olema toetusi jagava asutuse, antud juhul Kredex, kohustus.
Kodanik või kodanike ühendus ei peaks palkama ettemääratud pädevusega 
kalleid spetsialiste projektide kirjutamiseks.
Kui riigi poolt rahastatud asutus suunab taotlejaid konkreetsele tasulisele 
teenusele ja pädevusnõuete kaudu ka konkreetsetele
isikutele või ettevõtetele, tekib küsimus, kelle ja millised huvid siin on 
seotud.
Varjumiskohtade rajamine on hetkeolukorda arvestades üks prioriteetsemaid 
teemasid reaalses elus ning oluline
nii kodanike turvatunde ja turvalisuse kui ka riigi julgeoleku seisukohalt.

Lugupidamisega  Tõnu Lääts
Varjumiskohad OÜ juhatuse liige , EV kodanik ning maksumaksja.
t. 56662321

Varjumiskohad OÜ
www.varjumiskohad.ee <http://www.varjumiskohad.ee>
www.shelter.ee <http://www.shelter.ee>

Sent with Proton Mail <https://proton.me/mail/home>  secure email.